Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Συνέχεια στην κόντρα Χειβιδόπουλου - Δημοσιογράφου


«Αγαπητέ “Β.Γ.Μ.” ή “Δημοσιογράφε”

Καταρχάς θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι ο εισαγγελέας στον οποίο έχω στείλει ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα το φύλλο της 26ης Ιανουαρίου που γινόταν αναφορά στους υπαλλήλους της Π.Ε. Αργολίδας και στο πρόσωπό μου, δύναται μετά ...

από έρευνα που θα διενεργήσει να ανακαλύψει τον συντάκτη ενός άρθρου. Συνεπώς κρίνω εκτός από άνανδρο και άσκοπο να κρύβεσαι μέσα από αρχικά του τύπου Β.Γ.Μ.


Βλέπεις είναι αυτή ακριβώς η “καταδικαστέα”-σύμφωνα με εσένα- στάση ζωής που έχω επιλέξει από τα νεανικά μου χρόνια για ενασχόληση με τα κοινά που με έχει οδηγήσει σε έναν άλλο τρόπο ζωής εκτεθειμένο στην κρίση του κόσμου που δεν μπορεί να συγκαλυφθεί από ανύπαρκτα(;) αρχικά σαν αυτά που χρησιμοποιείς εσύ για να υπογράψεις τα άρθρα σου. Μια στάση ζωής που οι πολίτες επιβράβευσαν με την ψήφο τους σε όλες τις εκλογικές διαδικασίες που έλαβα μέρος και γι’ αυτό τους ευγνωμονώ.
Επίτρεψέ μου όμως να αναφερθώ σε κάποια από τα σημεία του δημοσιεύματός σου. Ναι λοιπόν είμαι δημόσιος υπάλληλος, για την ακρίβεια δημοτικός. Δεν είμαι άνεργος. Αλλά ακόμα και αν ήμουν άνεργος διόλου δεν θα ντρεπόμουν. Μήπως αμφιβάλλει κανείς σήμερα για την ύπαρξη άξιων για δουλειά ανέργων; Για εσένα βέβαια είναι μίασμα να είναι κανείς άνεργος. Σε τέτοια υπόληψη έχεις αυτή την τάξη των συνανθρώπων μας που δοκιμάζεται τόσο σκληρά στις μέρες μας. Πρόσεξε μόνο γιατί έχει ο καιρός γυρίσματα…

Με κατηγορείς σε άλλο σημείο ότι ασκώ μονόλογο στους δημοσιογράφους, κάτι που δείχνει αυταρχισμό και όχι δημοκρατική συμπεριφορά. Η αλήθεια όμως είναι ότι εσύ αυταρχικά αποφάσισες να μην δημοσιεύσεις την απάντηση, που σου έστειλα με θερμή παράκληση να δημοσιεύσεις, στο άρθρο σου (επίτρεψέ μου να πιστεύω ότι είσαι ο ίδιος) της 26ης Ιανουαρίου. Ευτυχώς οι συνάδερφοί σου στα άλλα μέσα ενημέρωσης του νομού έπραξαν διαφορετικά.

Αναφέρεσαι εκτενώς στην κομματική μου ιδιότητα και στην παράλληλη άσκηση των καθηκόντων μου ως αντιπεριφερειάρχη. Ναι λοιπόν είμαι εκτός από δημόσιος υπάλληλος και μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Αυτόκλητε κριτή των πάντων είναι και αυτό παράπτωμα; Μήπως έτσι δεν ασκείται η πολιτική ακόμα και στα ανώτερα επίπεδα της διοίκησης του κράτους; Δεν είναι οι υπουργοί στην πλειοψηφία τους και κομματικά στελέχη;

Αν είσαι της άποψης ότι η διοίκηση πρέπει να ασκείται από μη πολιτικούς είναι δικαίωμά σου. Να αφήσεις όμως στην άκρη τους χαρακτηρισμούς περί απρέπειας και ανηθικότητας σε έναν άνθρωπο μάλιστα που γνωρίζει καλά να διακρίνει τους δύο ρόλους που υπηρετεί. Απόδειξη γι’ αυτό είναι οι μαρτυρίες των συνεργατών μου στην Π.Ε. Αργολίδας καθώς και του συνόλου των πολιτών οι οποίοι όποτε με αναζήτησαν βρήκαν τις πόρτες της Π.Ε Αργολίδας ορθάνοιχτες χωρίς να χρειάζεται η επίδειξη της κομματικής ή άλλης ταυτότητας κανενός.

Αγαπητέ “άγνωστε”, δεν θα συνεχίσω την αντιπαράθεση μαζί σου μέσω επιστολών, όποια συνέχεια και αν αποφασίσεις εσύ να δώσεις μέσα από δημοσιεύματά σου. Προς το παρόν ο τίτλος που επέλεξες περί δικών μου λαϊκίστικων συμπεριφορών επιστρέφεται σε αυτόν που θεωρώ πως του ταιριάζει καλύτερα. Από εδώ και στο εξής η Π.Ε. Αργολίδας θα επικοινωνεί με τους πολίτες μέσα από τα έργα της και με τα ανώνυμα δημοσιεύματα μέσω της δικαιοσύνης, αφού αποτελεί βασική πολιτική μου αρχή να μην υποκύπτω σε κανενός είδους πολιτικό εκβιασμό από όπου και κι αν προέρχεται.»


Τάσσος Χειβιδόπουλος
Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αργολίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου