Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Απάντηση Χειβιδόπουλου στον "Δημοσιογράφο" (Πιτσάκη)


Σχετικά με δημοσίευμα του φύλλου της 26ης Ιανουαρίου 2012 στην εφημερίδα "Δημοσιογράφος", που αφορούσε την αξιολόγηση των υπαλλήλων της Π.Ε. Αργολίδας ο Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Αργολίδας κ. Χειβιδόπουλος απαντά:
«Αγαπητέ "Δημοσιογράφε" ...


Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι έσπευσες να αξιολογήσεις πρώτος εσύ, ως αυτόκλητος κριτής, την απόδοση των υπαλλήλων της Π.Ε. Αργολίδας μόλις ανακοινώθηκε η πρόθεση της κυβέρνησης να περάσει από αξιολόγηση όλους τους δημόσιους υπάλληλους της χώρας. Μάλιστα φρόντισες εκτός από το να τους αξιολογήσεις όλους αφοριστικά ως ¨άχρηστους¨, να εισηγηθείς και την απόλυσή τους με παράλληλο ¨λουκέτο¨ στην Υπηρεσία.

Επέτρεψέ μου όμως να σου καταθέσω και την δική μου άποψη ως Αντιπεριφερειάρχης, έτσι όπως την βιώνω καθημερινά από την συνεργασία με τους υπαλλήλους αυτούς και όχι όπως εσύ την παρουσιάζεις εξ ονόματός μου, μέσα από το δημοσίευμα σου. Η αλήθεια είναι ότι σε αντίθεση με την λεζάντα που επέλεξες για να συνοδεύει την φωτογραφία μου, όχι μόνο δεν είμαι σε απόγνωση με το ανθρώπινο δυναμικό της Υπηρεσίας, αλλά αντίθετα είμαι αλληλέγγυος με αυτό, γιατί πιστεύω ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι γενικότερα έχουν στοχοποιηθεί υπέρμετρα το τελευταίο διάστημα για την κατάσταση της δημόσιας διοίκησης, με αποτέλεσμα να έχουν υποστεί σημαντικές οριζόντιες μειώσεις στις αποδοχές τους, αλλά και άλλα άδικα μέτρα όπως η εφεδρεία.

Προφανώς δεν είμαι κατά της αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων. Αντιθέτως θεωρώ ότι θα έπρεπε να είχε εφαρμοστεί εδώ και πολλά χρόνια γιατί κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στους αδύναμους και επιβραβεύει τους πιο άξιους και ικανούς. Είμαι όμως κατά του ¨τσουβαλιάσματος¨ και της δαιμονοποίησης του συγκεκριμένου επαγγελματικού κλάδου έτσι όπως εσύ επιχείρησες να παρουσιάσεις μέσα από τις σελίδες της εφημερίδας.

Συγκεκριμένα στην Π.Ε. Αργολίδας οι υπάλληλοι έχουν συμβάλλει καθοριστικά στην υλοποίηση της νέας διοικητικής δομής που επέβαλε ο Καλλικράτης και εργάζονται πλέον με συνέπεια και κατεύθυνση αφενός την εξυπηρέτηση του πολίτη αφετέρου την υλοποίηση των μεγάλων έργων υποδομής που έχουν αναληφθεί στο πλαίσιο του Ε.Σ.Π.Α. και του τεχνικού μας προγράμματος

Σε ότι έχει να κάνει με την αναφορά του δημοσιεύματος περί προφορικών καταγγελιών σε εμένα για πιθανό «λάδωμα» υπαλλήλων, ως οφείλω, διαβιβάζω στον αρμόδιο εισαγγελέα το φύλλο της 26ης Ιανουαρίου 2011 προκειμένου να διερευνήσει - αφού σε καλέσει να καταθέσεις όλα τα στοιχεία που διαθέτεις - αν υπάρχουν ποινικές ευθύνες. Σε άλλη περίπτωση θα λάβω όλα τα απαραίτητα νομικά και ένδικα μέσα εναντίον σου προκειμένου να προστατεύσω την αξιοπιστία, την καλή λειτουργία, την εντιμότητα και το κύρος που διέπει την Π.Ε. Αργολίδας στο σύνολό της.»


1 σχόλιο:

  1. Ρε παιδιά ο Πιτσάκης αφού βρίζει τους δημ. υπαλλήλους γιατί θέλει να διορίσει την κόρη του; Έχει φιλήσει όλες τις δεξιές κατουρημένες ποδιές της περιοχής!Καλά τον Καμπόσο τον έχει και ανάγκη γιατί θέλει να αποσύρει την μήνυση που του έκανε στο παρελθόν. Αλλά τους άλλους; τον Φώτη γιατί τον γλύφει όλη μέρα; Τπαλληλάκος είναι, το μόνο που μπορεί να του κάνει είναι να του εγκρίνει γρηγορότερα τις καταχωρήσεις του Δήμου.. Αστείο πρόσωπο, κάθεστε και ασχολείστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή