Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Σοφά λόγια από το μεγάλο ΝΙΚΗΤΗ

Σοφά λόγια από το μεγάλο ΝΙΚΗΤΗ μέσω FB







Δημήτρης Καμπόσος
Αφού ευχαρίστησα όλο τον κόσμο που μας στήριξε στις δημοτικές εκλογές και το έκανα με όλη τη δύναμη της ψυχής μου. Θα ήθελα να πω δυό λόγια στη 
"συμμορία"( Ξέρετε ποιούς λέω....αυτούς που συνεταιρίστηκαν για να φτιάξουν ψηφοδέλτιο στο δήμο μας). Θα μου πείτε να δείξω μεγαλοψυχία.....είμαι δήμαρχος με ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ποσοστό απο τα πέντε μεγαλύτερα στην Ελλάδα. Ναι έτσι είναι......αλλα είμαι και άνθρωπος και δέχτηκα απο αυτούς βρώμικο και άθλιο πόλεμο.....εφημερίδες γραμμένες απο λασπολόγους, ψέματα για όλα και προς όλες τις κατευθύνσεις, επιστράτευσαν ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ , απατεώνες , παλιανθρώπους, ψεύτες.....και οτι χειρότερο διαθέτει ο τόπος μας..... Τι καταφέρατε τελικά "κύριοι" σας απάντησε η κοινωνία μας. Αλήθεια έχετε τα μούτρα και κυκλοφορείτε έξω.... Μετά απο αυτό το διασυρμό που πάθατε ????? (αυτά και τέλος.....το είχα ανάγκη να το κάνω ,συγχωρήστε με αν δεν ταιριάζει στη δική σας αισθητική)! ! !

·                          
Δημήτρης Καμπόσος Ο ΚΑΜΠΟΣΟΣ ΛΑΜΟΓΙΑ , ΤΙΜΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΝΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΤΟΥ. ΕΣΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ.
·                          
Δημήτρης Καμπόσος Ο ΚΑΜΠΟΣΟΣ ΠΡΩΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ. ΟΠΟΙΟΣ ΒΟΗΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΑΡΓΟΥΣ ΜΥΚΗΝΩΝ ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ, ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ .........ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΠΑΘΑΙΝΕΙ .......!!!



1 σχόλιο:

  1. me oli tin sumpatheia mou thelw dimarxe mou na sas rwtisw eseis sto diko sas psifodeltio den eixate kanenan ektos komatos;

    ΑπάντησηΔιαγραφή