Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Σκιάχτηκα μάνα. Σκιάχτηκα

Εκεί που καθόμουν και χάζευα το πρωί ακούω το ντρίιιιιν του τηλεφώνου. Βλέπω στην οθόνη 2111012...
Κάτι θα πουλάνε λέω μέσα μου και με βαριά φωνή απαντώ.
"Γειά σας" μου λέει μια γνωστή φωνή.
Πάγωσα. Η φωνή κάτι μου θύμισε και πριν προλάβω να απαντήσω ακούω τη φωνή να μου ξαναλέει "Είμαι ο Δημήτρης ο Καμπόσος".
Ξεράθηκα .....



το αίμα μου πάγωσε και με το ζόρι κατάφερα να κρατήσω τ' ακουστικό στ' αυτί μου.
Χιλιάδες σκέψεις πέρασαν με μιας απ' το μυαλό μου.
Από τη μια μεριά η τιμή να με πάρει προσωπικά στο τηλέφωνο και από την άλλη ο τρόπος που πρέπει ν' απολογηθώ για όσα "άδικα" έχω γράψει κατά καιρούς γι' αυτόν.
Αιώνες μου φάνηκε η στιγμή μέχρι που ευτυχώς κατάλαβα πως το μήνυμα ήταν ηχογραφημένο.
Τελικά απ΄αυτόν το τύπο δε γλιτώνεις με τίποτα, όπου και να κρυφτείς θα σε βρει.
Εκτός κι αν αποφασίσουμε την Κυριακή να τον στείλουμε να περάσει τη "ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΡΤΑ"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου