Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Οι μειώσεις στη ΔΕΥΑΑΡΜ και ο ΧΟΤΖΑΣ

Παρακολουθώ τις τελευταίες μέρες τον επικοινωνιακό πόλεμο που γίνεται από την πλευρά της Δημοτικής αρχής σχετικά με τις μειώσεις στη ΔΕΥΑΑΡΜ και αμέσως μου ήρθε στο μυαλό το ανέκδοτο με τον Χότζα. Διαβάστε το και κάντε τις συγκρίσεις σας ......






Πάει λέει ένας που πολύτεκνος και παραπονιέται στον Χότζα πως δεν έχει χώρο να κοιμήσει τα παιδιά του και να στεγαστεί γενικότερα ο ίδιος και η οικογένεια του.
Τον άκουσε προσεχτικά ο Χότζα και διατάζει ένα δούλο του να πάει με τον πολύτεκνο να μείνει μαζί τους.
Με το που το ακούει ο καημένος που παραπονέθηκε του λέει:
-Μα Χότζα μου δεν έχω χώρο σου είπα όχι μπορώ να φιλοξενήσω και άλλους
-Πήγαινε τώρα και την άλλη εβδομάδα έλα να μου πεις αν έχεις πρόβλημα, του απάντησε ο Χότζας
Την επόμενη εβδομάδα πάλι τα ίδια, πάει ο ίδιος στο Χότζα και του λέει: Πως δεν έχει χώρο και σαν να μην έφτανε αυτό έχω και το δούλο σου να τον φιλοξενώ.
Τότε ο Χότζα διατάζει άλλον ένα δούλο του να πάει να μείνει μαζί με τον πολύτεκνο.
-Μααα… παραπονέθηκε ο καημένος ο υπήκοος του Χότζα αλλά τελικά υπάκουσε και πήρε και τον 2ο δούλο.
Φεύγοντας του είπε ο Χότζα να περάσει την επόμενη εβδομάδα για να μάθει νέα του.
Την 3η εβδομάδα πια ο πολύτεκνος με το μικρό σπίτι αποφασισμένος πως ο Χότζα δεν θα του λύσει το πρόβλημα πηγαίνει και του λέει πως εντάξει είναι βολεύτηκαν τελικά όλοι.
Τότε ο Χότζα του λέει πες στους δούλους μου να επιστρέψουν και να σου αδειάσουν τη γωνιά. Τώρα νομίζω θα έχεις μπόλικο χώρο αφού θα φύγουν.
Ο πολύτεκνος σκέφτηκε πως πια έφευγαν 2 άτομα από το σπίτι του και λέει “Πράγματι ναι! τώρα θα έχω ελεύθερο χώρο”
“Είδες; ” του λέει ο Χότζα, “Δεν ήθελες μεγαλύτερο σπίτι, να εκτιμήσεις τον χώρο που είχες χρειαζόταν”.
Αυτό το ανέκδοτο μάλλον έχουν στο νου τους οι κυβερνώντες και μας κόβουν συνέχεια μέχρι να πούμε εντάξει δεν πειράζει θα ζήσουμε και έτσι. Άλλα πλανώνται οικτρά αν πιστεύουν πως ο λαός θα μείνει άπραγος εναντίον της εξουσίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου