Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Χαράτσι ΔΕΗ Απίστευτο και όμως ΕΛΛΗΝΙΚΟ!


Βρέθηκε ο τρόπος για να μη σας κόψει το ρεύμα η ΔΕΗ. Διαβαστε παρακάτω και θα διαπιστώσετε ότι στην Ελλάδα όλα γίνονται.....



Πήγα στη ΔΕΗ Πάτρας για να διακόψω το ρεύμα σε κατάστημα το οποίο έχω νοικιασμένο και πρόκειται να ξενοικιάσω. Ακολουθεί στιχομυθία.
Πελάτης: Καλημέρα σας θα ήθελα να διακόψω το ρεύμα στο κατάστημα μου το οποίο ξενοικιάζω.
Υπάλληλος: Μάλιστα. Πρέπει να εξοφλήσετε το χαράτσι.
Πελάτης: Εννοείτε να πληρώσω την α δόση την οποία κατόπιν συνεννόησης με τον ιδιοκτήτη θα συμψηφίσω με το τελευταίο μίσθωμα (Δεκεμβρίου)
Υπάλληλος: Όχι πρέπει να κάνετε ολοσχερή εξόφληση και για την δεύτερη δόση (Η οποία θα ήταν απαιτητή αν έμενα στο ακίνητο με τον επόμενο λογαριασμό στα τέλη Φεβρουαρίου)
Πελάτης: Μα μου ζητάτε να πληρώσω το φόρο για ένα ακίνητο το οποίο ανήκει σε ΑΛΛΟΝ.
Υπάλληλος: Μάλιστα. Πρέπει να έρθετε σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη.
Πελάτης: Και αν τελικά ο ιδιοκτήτης δεν πληρώσει το χαράτσι;
Υπάλληλος: Τότε θα πρέπει να το πληρώσετε εσείς.
Πελάτης: Και αν δεν το πληρώσω ούτε εγώ;
Υπάλληλος: Τότε δεν μπορείτε να κάνετε την διακοπή ηλεκτροδότησης.

Συμπέρασμα: Απειλούν 9.999.999 Έλληνες ότι αν δεν πληρώσουν το χαράτσι θα τους κόψουν το ρεύμα και 1 (εμένα) ότι αν δεν πληρώσω το χαράτσι δε θα μου κόψουν το ρεύμα …
Τα σχόλια δικά σας.

tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου