Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Κακαλαμάνης: "Τι είμαι εγώ; εξωφυλλαρούχα;"


Με μία δήλωση προς τους δημοσιογράφους ο Απόστολος Κακλαμάνης απάντησε στις φήμες που τον θέλουν να αναλαμβάνει τον πρωθυπουργικό θώκο....


"τι είμαι εγώ; εξωφυλλαρούχα;" είπε, αφήνοντας άναυδους τους δημοσιογράφους."Δεν με σκέφτονται στο κέντρο. Εγώ, όπως πολύ καλά ξέρετε, είμαι απέναντι στα συμφέροντα" συνέχισε, για να πάρει θέση και απέναντι στις φήμες που θέλουν διαλυμένη την Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ : "Πρέπει να είναι όλοι ενωμένοι. Πρέπει και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ να είναι ενωμένοι. Δεν ωφελεί τη χώρα αυτή την ώρα ο ένας από ΄δώ και ο άλλος από εκεί.Ο τόπος έχει ανάγκη κυβερνήσεις και όχι αντιπολίτευση και μπάχαλο. Οι ώρες είναι κρίσιμες για τη χώρα και πρέπει όλοι να το αντιληφθούν"

Όσον αφορά τις διαδοχικές συναντήσεις που είχε στο γραφείο του με τον Ευάγγελο Βενιζέλο και τους κοινοβουλευτικούς εκπορσώπους Χρήστο Πρωτόππαπα και Πέτρο Ευθυμίου, δεν θέλησε να αποκαλύψει το περιεχόμενο της συνάντησης..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου