Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Βασίλης Σιδέρης: Αισθάνομαι αηδία για το επίπεδο που κινούνται

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με έκπληξή μου πληροφορήθηκα πως είναι σε εξέλιξη δημοσκόπηση για δημοφιλία
υποψηφίων δημάρχων στο Άργος, μεταξύ των οποίων τίθεται υπό διερεύνηση και το δικό μου όνομα.
Δηλώνω ότι ...

ουδέποτε έχω εμπλακεί, ούτε συναινέσει ούτε θέσει το όνομά μου για κάτι τέτοιο και είμαι και θα είμαι απέναντι
σε όσους με αυτό προσπαθούν με μικροπολιτικές να αποκομίσουν οφέλη.
Τέτοιες μέθοδοι όχι μόνον δεν με εκφράζουν αλλά αντίθετα με βάζουν σε πλήρη αντιπαράθεση μέ όσους επέλεξαν
να με εμπλέξουν σε παιχνιδάκια της κακιάς ώρας. Αισθάνομαι αηδία για το επίπεδο που κινούνται . Πρέπει να τους θυμίσω πως στο Δήμο Άργους-Μυκηνών στις Εθνικές εκλογές ήμουν πρώτος σε ψήφους με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο, αν αυτό ενοχλεί δεν μπορώ να τους βοηθήσω.
Επιφυλάσσομαι μάλιστα κάθε δικαιώματός μου εναντίον τους

Βασίλης Σιδέρης
Υποψήφιος Βουλευτής
Περιφερειακός Σύμβουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου