Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Έλσα Παπαδημητρίου: Υποχρέωσή μου να στηρίξω τα μέτρα» του ΠΑΣΟΚ


«Θεωρώ ότι είναι....


υποχρέωσή μου να στηρίζω τα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση, όταν δεν κατάφερε κανένας -ούτε εγώ δυστυχώς- να αντιπροτείνει κάτι στις πιέσεις της τρόικας», παρατήρησε η Παπαδημητρίου μιλώντας στον Βήμα FM και αναγνωρίζοντας πως δεν είναι όλα δίκαια και σωστά, ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να ψηφίσει με άλλο τρόπο «πλην της συνείδησής μου και της επιτέλους απόλαυσης ανεξαρτησίας μου».

«Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να συνεργαστούμε τώρα… τα πράγματα θα ήταν πάρα πολύ καλά εάν ο κ. Παπανδρέου, ο πρωθυπουργός, έδινε ακόμη μια ευκαιρία που τη χειρίστηκε όπως τη χειρίστηκε στο παρελθόν ο κ. Σαμαράς. Ο κ. Καρατζαφέρης ζητάει τη συνεργασία, η κυρία Μπακογιάννη την προτείνει κάθε μέρα και το μάξιμουμ ιδεατό και των βουλευτών το επιθυμούν», ανέφερε η Παπαδημητρίου.

Επειδή αναφέρει πως απολαμβάνει την ανεξαρτησία της θα ήθελα να της θυμίσω πως δεν πολιτεύθηκε ποτέ ως ανεξάρτητη, ούτε ζήτησε την ψήφο των πολιτών της Αργολίδας ως ανεξάρτητη.
Καλό θα ήταν να παραδώσει τώρα την προίκα (βουλευτική έδρα) στο κόμμα που την εξέλεξε και μετά να πορευθεί ως ανεξάρτητη ή όπως αλλιώς θέλει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου