«Βουλευτές και μέλη της Χρυσής Αυγής θα βρεθούν στην πλατεία Συντάγματος τη Μεγάλη Πέμπτη στις 10 το πρωί για να μοιράσουν παραδοσιακά τρόφιμα του Πάσχα, αρνί, αυγά, τσουρέκι, πατάτες σε άνεργους, άστεγους και όποιοι έχουν ανάγκη με την προϋπόθεση φυσικά να είναι Έλληνες. Όπως αναφέρουν στο κόμμα του ...
Νίκου Μιχαλολιάκου θα δοθεί προτεραιότητα σε τρίτεκνους και πολύτεκνους, αρκεί να έχουν μαζί τους την αστυνομική ταυτότητα που θα αποδεικνύει την εθνικότητα τους».
Κάπου εδώ ξεκινούν τα γραφειοκρατικά και λειτουργικά προβλήματα.
Άδεια οδήγησης κάνει αν δεν υπάρχει ταυτότητα;
Είναι υποχρεωτικό να έχουν εξοφληθεί τα τέλη κυκλοφορίας;
Η ληξιαρχική πράξη γέννησης δεν είναι απαραίτητη;
Με πόσους μήνες «μη ενημερωμένο δάνειο», θεωρείται ο ιδιοκτήτης, άστεγος;
Χωρίς χαρτιά αλλά με δύο μάρτυρες (του Ιεχωβά) καλύπτεται η Επιτροπή που θα κάνει τη «μάνα του τζάμπα»;
Άτομο με ελληνική ιθαγένεια και ταυτότητα με ένα τυχαίο ονοματεπώνυμο, για παράδειγμα Ιακώβ Σημίτης ή Ραχήλ Λεβί μπορεί να πάρει τρόφιμα;
Υπάρχει πρόνοια για τους χορτοφάγους;
Άτομο με μισή καταγωγή ελληνική και χρέη στην εφορία γίνεται δεκτός;
Οι τρίτεκνοι και πολύτεκνοι θα εξυπηρετούνται βάσει υπεύθυνης δήλωσης ή θα βρεθούν κάποιοι να νοικιάζουν παιδιά για να πάρουν τα φαγητά;
Αν κάποιος σκάσει με μύτη «σούβλα» θα του δέσουν το αρνί να είναι έτοιμος;
Άτομο με λίστα (τυρί, ρύζι, καφέ, γάλα, Καμπά) δύναται να εξυπηρετηθεί;
Ας πούμε ότι οι επιτελείς της ΧΑ έχουν σκεφθεί όλα τα πιθανά προβλήματα και έχουν τις λύσεις, είναι βέβαιο ότι τα προϊόντα είναι γνήσια και ελληνικά;
Γιατί και για τα σαλάμια μας διαβεβαίωναν, μέχρι που κάποιοι ζήτησαν μόνιμη απασχόληση, τροφή και στέγη στον Ιππόδρομο…
Διότι αν ο (καρατσεκαρισμένα) γνήσιος Έλλην καταναλώσει αμνοερίφιο Σκοπίων, μήπως μετά αρχίσει να λέει ότι ο Μεγαλέξανδρος «το πήγαινε το γράμμα» ως τις Ινδίες;
Μήπως αμφισβητήσει την αυταπόδεικτη ανωτερότητα της φυλής;
Ποιος μας διαβεβαιώνει ότι αν καταναλώσουμε αυγά Τουρκίας δεν θα γίνουμε εξωμότες;
Αν δεν είναι χρυσά (τα αυγά), μήπως πρέπει να είναι πάλλευκα, δίκροκα και με λογαριασμό στο τουίτερ;
Μεγάλο θέμα υπάρχει και με την πατάτα. Την εισήγαγαν στην Ευρώπη οι Ισπανοί, άρα ρέπει προς τον καθολικισμό. Διότι εμείς μπορεί να τη λέμε «σολανόν το κονδυλόρριζον», (Solanum tuberosum) ή «γεώμηλο», ή «φυτό που ανήκει στην οικογένεια των Σολανιδών», όμως υπάρχουν πολλά σημεία στην «υπεράκτια» ιστορία της που την καθιστούν ύποπτη. Εισήχθη αμέσως μετά την απελευθέρωση, και στους σπόρους τους κρύβονταν όλα εκείνα τα στοιχεία που μας κράτησαν «ραγιάδες, ραγιάδες»…
Όσον αφορά το τσουρέκι, ας μην το συζητήσουμε καλύτερα. Το παραδοσιακό ελληνικό είναι η «Λαμπροκουλούρα» ή το «Λαμπρόψωμο». Το όνομα “τσουρέκι” προέρχεται από την Τουρκική λέξη “corek” που αναφέρεται σε οποιοδήποτε ψωμί είναι φτιαγμένο με ζύμη που περιέχει μαγιά. Οι Αρμένιοι, καθώς και οι Αζέροι, φτιάχνουν το “churek”, ένα στρογγυλό επίπεδο ψωμί πασπαλισμένο με σουσάμι.
Όπως γίνεται αντιληπτό πατάτες και τσουρέκια αποκλείονται. Άρα μας μένουν προς βρώσιν μόνο τα αρνιά και τα ερίφια;
Αυτό ισχύει αν αγνοήσουμε το γεγονός ότι ο όρος Πάσχα προέρχεται από το αραμαϊκό πασ’ά και το εβραϊκό πέσαχ, ενώ παίζει η προέλευση του εβραϊκού όρου να εδράζεται στο ασσυριακό πασαχού ή το αιγυπτιακό πασ’ (ανάμνηση) ή πεσάχ (πλήγμα). Σύμφωνα με τις Εβραϊκές Γραφές, το Πάσχα αποτελούσε ανάμνηση της εξόδου από την δουλεία της Αιγύπτου υπό την ηγεσία του Μωυσή μέσω θεϊκής παρέμβασης. Το Πάσχα αποτελούσε οικογενειακή εορτή (την έχουμε διανθίσει προσκαλώντας και αναξιοπαθούντα συμπεθέρια και μπατζανοκούνιαδα) . Εορταζόταν νύχτα, στην πανσέληνο της εαρινής ισημερίας, την 14η του μήνα Αβίβ (που ονομάστηκε Νισάν από τη γνωστή μάρκα αυτοκινήτων) με προσφορά νεαρού ζώου, χρονιάρικου, για να ευλογηθεί από το Θεό όλο το κοπάδι. Το σφάγιο ήταν αρνί ή κατσίκι, αρσενικό και αρτιμελές, και δεν έπρεπε να σπάσει κανένα κόκαλο, εκτός αν ήταν ασφαλισμένο στον ΕΟΠΠΥ.
Για όσους λοιπόν δεν λάβουν υπόψη τους το γεγονός ότι το Πάσχα ξεκινά από τους λαθρομετανάστες Εβραίους που έφυγαν νύχτα από την Αίγυπτο, οι χρηστικές οδηγίες είναι οι εξής:
Το σφαχτό πρέπει τουλάχιστον να φέρει σφραγίδα αγκυλωτού σταυρού στην πλάτη, να μην έχει ουλίτιδα και ραγάδες και σαφώς ο εκδοροσφαγέας να μη μιλά αρβανίτικα. Αν είναι κομμένο μερίδες, προτείνεται στους καταναλωτές να τις κάνουν μια βόλτα κάτω από την Ομόνοια για να δουν αντιδράσεις…
Μ.Ο.
Νίκου Μιχαλολιάκου θα δοθεί προτεραιότητα σε τρίτεκνους και πολύτεκνους, αρκεί να έχουν μαζί τους την αστυνομική ταυτότητα που θα αποδεικνύει την εθνικότητα τους».
Κάπου εδώ ξεκινούν τα γραφειοκρατικά και λειτουργικά προβλήματα.
Άδεια οδήγησης κάνει αν δεν υπάρχει ταυτότητα;
Είναι υποχρεωτικό να έχουν εξοφληθεί τα τέλη κυκλοφορίας;
Η ληξιαρχική πράξη γέννησης δεν είναι απαραίτητη;
Με πόσους μήνες «μη ενημερωμένο δάνειο», θεωρείται ο ιδιοκτήτης, άστεγος;
Χωρίς χαρτιά αλλά με δύο μάρτυρες (του Ιεχωβά) καλύπτεται η Επιτροπή που θα κάνει τη «μάνα του τζάμπα»;
Άτομο με ελληνική ιθαγένεια και ταυτότητα με ένα τυχαίο ονοματεπώνυμο, για παράδειγμα Ιακώβ Σημίτης ή Ραχήλ Λεβί μπορεί να πάρει τρόφιμα;
Υπάρχει πρόνοια για τους χορτοφάγους;
Άτομο με μισή καταγωγή ελληνική και χρέη στην εφορία γίνεται δεκτός;
Οι τρίτεκνοι και πολύτεκνοι θα εξυπηρετούνται βάσει υπεύθυνης δήλωσης ή θα βρεθούν κάποιοι να νοικιάζουν παιδιά για να πάρουν τα φαγητά;
Αν κάποιος σκάσει με μύτη «σούβλα» θα του δέσουν το αρνί να είναι έτοιμος;
Άτομο με λίστα (τυρί, ρύζι, καφέ, γάλα, Καμπά) δύναται να εξυπηρετηθεί;
Ας πούμε ότι οι επιτελείς της ΧΑ έχουν σκεφθεί όλα τα πιθανά προβλήματα και έχουν τις λύσεις, είναι βέβαιο ότι τα προϊόντα είναι γνήσια και ελληνικά;
Γιατί και για τα σαλάμια μας διαβεβαίωναν, μέχρι που κάποιοι ζήτησαν μόνιμη απασχόληση, τροφή και στέγη στον Ιππόδρομο…
Διότι αν ο (καρατσεκαρισμένα) γνήσιος Έλλην καταναλώσει αμνοερίφιο Σκοπίων, μήπως μετά αρχίσει να λέει ότι ο Μεγαλέξανδρος «το πήγαινε το γράμμα» ως τις Ινδίες;
Μήπως αμφισβητήσει την αυταπόδεικτη ανωτερότητα της φυλής;
Ποιος μας διαβεβαιώνει ότι αν καταναλώσουμε αυγά Τουρκίας δεν θα γίνουμε εξωμότες;
Αν δεν είναι χρυσά (τα αυγά), μήπως πρέπει να είναι πάλλευκα, δίκροκα και με λογαριασμό στο τουίτερ;
Μεγάλο θέμα υπάρχει και με την πατάτα. Την εισήγαγαν στην Ευρώπη οι Ισπανοί, άρα ρέπει προς τον καθολικισμό. Διότι εμείς μπορεί να τη λέμε «σολανόν το κονδυλόρριζον», (Solanum tuberosum) ή «γεώμηλο», ή «φυτό που ανήκει στην οικογένεια των Σολανιδών», όμως υπάρχουν πολλά σημεία στην «υπεράκτια» ιστορία της που την καθιστούν ύποπτη. Εισήχθη αμέσως μετά την απελευθέρωση, και στους σπόρους τους κρύβονταν όλα εκείνα τα στοιχεία που μας κράτησαν «ραγιάδες, ραγιάδες»…
Όσον αφορά το τσουρέκι, ας μην το συζητήσουμε καλύτερα. Το παραδοσιακό ελληνικό είναι η «Λαμπροκουλούρα» ή το «Λαμπρόψωμο». Το όνομα “τσουρέκι” προέρχεται από την Τουρκική λέξη “corek” που αναφέρεται σε οποιοδήποτε ψωμί είναι φτιαγμένο με ζύμη που περιέχει μαγιά. Οι Αρμένιοι, καθώς και οι Αζέροι, φτιάχνουν το “churek”, ένα στρογγυλό επίπεδο ψωμί πασπαλισμένο με σουσάμι.
Όπως γίνεται αντιληπτό πατάτες και τσουρέκια αποκλείονται. Άρα μας μένουν προς βρώσιν μόνο τα αρνιά και τα ερίφια;
Αυτό ισχύει αν αγνοήσουμε το γεγονός ότι ο όρος Πάσχα προέρχεται από το αραμαϊκό πασ’ά και το εβραϊκό πέσαχ, ενώ παίζει η προέλευση του εβραϊκού όρου να εδράζεται στο ασσυριακό πασαχού ή το αιγυπτιακό πασ’ (ανάμνηση) ή πεσάχ (πλήγμα). Σύμφωνα με τις Εβραϊκές Γραφές, το Πάσχα αποτελούσε ανάμνηση της εξόδου από την δουλεία της Αιγύπτου υπό την ηγεσία του Μωυσή μέσω θεϊκής παρέμβασης. Το Πάσχα αποτελούσε οικογενειακή εορτή (την έχουμε διανθίσει προσκαλώντας και αναξιοπαθούντα συμπεθέρια και μπατζανοκούνιαδα) . Εορταζόταν νύχτα, στην πανσέληνο της εαρινής ισημερίας, την 14η του μήνα Αβίβ (που ονομάστηκε Νισάν από τη γνωστή μάρκα αυτοκινήτων) με προσφορά νεαρού ζώου, χρονιάρικου, για να ευλογηθεί από το Θεό όλο το κοπάδι. Το σφάγιο ήταν αρνί ή κατσίκι, αρσενικό και αρτιμελές, και δεν έπρεπε να σπάσει κανένα κόκαλο, εκτός αν ήταν ασφαλισμένο στον ΕΟΠΠΥ.
Για όσους λοιπόν δεν λάβουν υπόψη τους το γεγονός ότι το Πάσχα ξεκινά από τους λαθρομετανάστες Εβραίους που έφυγαν νύχτα από την Αίγυπτο, οι χρηστικές οδηγίες είναι οι εξής:
Το σφαχτό πρέπει τουλάχιστον να φέρει σφραγίδα αγκυλωτού σταυρού στην πλάτη, να μην έχει ουλίτιδα και ραγάδες και σαφώς ο εκδοροσφαγέας να μη μιλά αρβανίτικα. Αν είναι κομμένο μερίδες, προτείνεται στους καταναλωτές να τις κάνουν μια βόλτα κάτω από την Ομόνοια για να δουν αντιδράσεις…
Μ.Ο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου